دوره عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار DBA

Get Ready to Transform Yourself for Success خودتان را برای تبدیل شدن به آدم موفق

دوره عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار DBA

Get Ready to Transform Yourself for Success خودتان را برای تبدیل شدن به آدم موفق

مسابقه آموزشی دروغ شناسی

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۳۸ ب.ظ


مسابقه آموزشی دروغ شناسی

لحظه حقیقت
The moment of truth

مسابقه آموزشی دروغ شناسی moment of truth لحظه حقیقت

مسابقه آموزشی دروغ شناسی moment of truth لحظه حقیقت

در 2 فصل، 12 DVD

با زیرنویس فارسی

 

لحظه حقیقت (The moment of truth) یک شوی تلویزیونی در شبکه تلویزیونی FOX است که در آن شما با جواب دادن تنها 20 سوال ساده که جواب همه آنها را می دانید پانصد صد هزار دلار جایزه می برید. نه اشتباه نمی کنید. شما جواب همه سوالها را می دانید و جایزه مسابقه پانصد صد هزار دلار است. فکر می کنم الان ذهنتون درگیر حدس زدن سوالات احتمالی این مسابقه باشه. مسلماً شبکه های تلویزیونی که برای هر سنت پولشون برنامه دارن به این راحتی این پول رو به شما نخواهند داد.

سوالات: سوالات معمولاً در مورد جنبه های خصوصی زندگی افراد طرح میشن و شما مجبورید در مقابل پدر، مادر، همسر، دوستان و بینندگان حاضر در سالن مسابقه و میلیونها بیینده برنامه جواب بدید که :

آیا بعد از ازدواجتون با کسی غیر از همسرتون رابطه داشتید؟

آیا در زمانی که در مسافرتهای کاری بودید به همسرتون خیانت کردید؟

دوست دارید وقتی بزرگ شدید شکل مادرتون بشید؟

خلاصه اینکه از تمام اسرار زندگی شما که خودتون هم فراموش کردید و یا فکر می کنید بجز خودتون هیچ کس از اون خبر نداره از شما سوال میشه.

ارزیابی جواب: شما امکان دروغ گفتن ندارید. جواب های شما بر اساس اطلاعات دقیقی که قبلاْ جمع آوری شده و با استفاده از تکنیک های دروغ سنجی بررسی می شن و شما بعد از هرجواب منتظر نظر سیستم دروغ سنج می مونید. با تشخیص اولین دروغ، شما از دور مسابقه حذف می شید.

مهمان ویژه: هر برنامه معمولاً یه مهمان ویژه داره: پدرتون که سالها باهاش قهر بودید و ندیدیدش، همسر سابقتون، دوست دختری که رهاش کردید و … . مهمان برنامه این فرصت رو خواهد داشت که یک سوال از شما بپرسه. سوالی که ممکنه تمام عمر به دنبال یافتن جواب اون بوده باشه و شما چاره ای ندارید جز این که حقیقت رو بیان کنید.

شرکت کنندگان: شرکت کنندگان برنامه معمولاً از میان قشر متوسط به پایین جامعه انتخاب می شوند: افرادی نظیر آرایشگر، صاحب نانوایی، راننده و کارگر رستوران که صدهزار دلار میتونه زندگی اونها رو یک شبه متحول کنه و به یک عمر بدبختی اونها خاتمه بده. این موضوع حساسیت برنامه و تلاش شرکت کنندگان برای دستیابی به جایزه رو بیشتر میکنه.

بعد از مسابقه: به دلیل شوک های وارد شده، یک روانشناس بعد از مسابقه با شرکت کننده ها و نزدیکان آنها صحبت می کند.

ماجرای یک قسمت دیدنی: در یکی از قسمت های این برنامه که انتقادات زیادی رو  هم برای این برنامه در پی داشت، یک زن در مقابل پدر و مادر و همسرش پاسخ های زیر را به سوالات مطرح شده می دهد:

آیا حاضرید غذای خود را به یک سگ بدهید پیش از آنکه آن را به یک بی خانمان بدهید؟بله!

آیا تا حالا از به دردسر افتادن خواهر-برادرهات خوشحال شدی؟بله!

آیا همسرت رو به خاطر نداشتن دوستان نزدیک سرزنش میکنی؟بله!

آیا فکر میکنی پدر و مادرت به تو افتخار میکنن؟نه!

آیا چیزی در مورد پدرت میدونی که اون رو از مادرت پنهان میکنی؟بله!

آیا شده برای مجرد نشان دادن خودت حلقه ات رو از دستت خارج کنی؟بله!

آیا در روز ازدواجت به این فکر میکردی که عاشق دوست پسر سابقت هستی؟بله!

آیا فکر می کنی من مردی بودم که باید باهاش ازدواج میکردی(مطرح شده توسط دوست پسر سابق) ؟ بله! (چهره شوهر در این لحظه دیدنی است)

آیا بعد از ازدواج با مردی بجز همسر خود رابطه جنسی داشته اید؟ بله! (پدر و مادر خشکشون زده و شوهر دستهاش رو بین سرش میگیره)

20 سوال تمام میشه و شرکت کننده جایزه رو می بره. در جواب مجری که می خواهید همین جایزه رو ببرید یا برای جوایز بیشتر ادامه می دهید زن با اطمینان خاصی جواب میده”جایزه برام مهم نیست میخوام ادامه بدم”. سوال بعدی: “فکر می کنید آدم خوبی هستید؟بله!” در این موقع سیستم اعلام میکنه که جواب داده شده دروغ است و شرکت کننده همه چیز خود را می بازد.

 

جهت سفارش با شماره 09120379206 یا 02188213028 تماس حاصل نمایید

95,000 تومان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۹
سلیم خلیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی