دوره عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار DBA

Get Ready to Transform Yourself for Success خودتان را برای تبدیل شدن به آدم موفق

دوره عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار DBA

Get Ready to Transform Yourself for Success خودتان را برای تبدیل شدن به آدم موفق

سریال آموزشی زبان بدن

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۲۸ ب.ظ

                                     سریال آموزشی زبان بدن

سریال به من دروغ بگو lie to me

سریال به من دروغ بگو lie to me

 

سریال آموزشی زبان بدن به سفارش FBI آمریکا

فصل اول، دوم و سوم

46 قسمت در 21 DVD

با زیرنویس فارسی

 

تحویل یک هفته بعد از خرید 

داستان از کشفیات دکتر “پائول اکمن” الهام گرفته است، فردی که توانایی خواندن سرنخ‌های موجود در صورت،بدن و صدای افراد را به منظور کشف حقایق در بازجویی‌ها داراست

قابل پخش در دستگاههای خانگی و کامپیوتر

سریال به من دروغ بگو سریالی متفاوت !!!

معرفی : سریالی با داستانی متفاوت و بسیار جدید؛ به معماهایی می پردازد که پلیس آمریکا از حل آنها ناتوان است و از یک متخصص زبان بدن کمک می خواهد.

داستان سریال ” Lie To Me ” که همراه با ” Samuel Baum ” در مقام نویسنده و تولیدکنندگان سریال ” ۲۴″ ، از اواخر ژانویه‌ی ۲۰۰۹ از شبکه Fox شروع به پخش شده است، از کشفیات دکتر “پائول اکمن” الهام گرفته است، فردی که توانایی خواندن سرنخ‌های موجود در صورت، بدن و صدای افراد را به منظور کشف حقایق و دروغ در بازجویی‌های جنایی داراست.

“دکتر لایتمن” رییس تیمی از متحصصین با نام “گروه لایتمن” است که بازرسین فدرال، آژانس‌های دولتی و پلیس محلی را در پرونده‌های قضایی، یاری می‌کنند. “دکتر گیلیان فاستر” یک روان‌شناس با استعداد و هم‌کار حرفه‌ای “دکتر لایتمن” است که این هم‌کاری را با نگاه کلی خود، در حالی که “لایتمن” در جزییات فرو رفته است، کامل می‌کند. “لایتمن” به راهنمایی‌ها و نگرش او در مورد رفتار انسان‌ها نیازمند است. “الی لاکر” محقق اول “لایتمن” است که با علاقه‌ی مردم به گفتن دروغ مشکل دارد و تصمیم گرفته است آن‌چه را که “صداقت بنیادی” می‌نامد، تمرین کند. او هر چه که در مغزش می‌گذرد، فوراً به زبان می‌آورد و البته تاوان این کار خود را نیز می‌دهد. “ریا تورس” عضو تازه‌وارد این گروه است و یکی از معدود افرادی که به صورت ذاتی توانایی تشخیص تقلب را دارد، قابلیتی که او را تبدیل به یک فرد قابل اهمیت در این گروه کرده است.

جهت سفارش با شماره 09120379206 یا 02188213028 تماس حاصل نمایید

150,000 تومان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۹
سلیم خلیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی